Támogatás adatvédelmi incidens esetén

Nem az a kérdés, hogy megtörténik-e, hanem hogy mikor

Adatvédelmi incidens? Mindenkivel megeshet!

Az informatikai biztonsági incidensek mindig stresszel járnak, de a GDPR óta ez a stressz fokozottan igaz. Amennyiben az ön szervezetében nincs kinevezve adatvédelmi felelős, akkor nincs aki segítse az IT -s kollégákat, és a cégvezetést abban, hogy a 72 órás bejelentési kötelezettségnek eleget tudjanak tenni.

Ezért indítottuk el Magyarországon egyedülálló szolgáltatásunkat, mely segítségével támogatást tudunk nyújtani adatvédelmi incidensek esetén.

Miben tudunk segíteni mi?

Adatvédelmi incidensek kezelése

Alapfokú kommunikáció

Hatósági kommunikáció támogatása

Incidens értékelés

Kockázat elemzés

Értesítő tervezése az érintettek számára

Incidens napló vezetése

Prevenció

Mik a hatóság elvárásai?

„Az adatvédelmi incidens megfelelő és kellő idejű intézkedés hiányában fizikai, vagyoni vagy nem vagyoni károkat okozhat a természetes személyeknek. Következésképpen, amint az adatkezelő tudomására jut az adatvédelmi incidens, azt indokolatlan késedelem nélkül, és ha lehetséges, legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenteni köteles az illetékes felügyeleti hatóságnál, kivéve, ha az elszámoltathatóság elvével összhangban bizonyítani tudja, hogy az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve.”

A legnagyobb szervezetekkel is megtörténik. úgy gondolja, önökkel nem fog?

Csomagajánlataink

START

Éves díj

5 óra távoli segítségnyújtás

Kedvezményes további óradíjak

8 órán belüli reagálás

PRÉMIUM

Éves díj

10 óra távoli segítség nyújtás

5 óra helyszíni segítségnyújtás

Kedvezményes további óradíjak

6 órán belüli reagálás

Előzetes incidens kezelési felmérés és javaslattétel

HIRTELEN

Csak akkor fizet, ha baj van

10 óra távoli segítségnyújtás

12 órán belüli reagálás

Segítünk profin kezelni, ha beüt a baj!

Itt vagyunk, hogy segítsünk!

Miben tudunk segíteni?

  • Adatvédelmi incidensek kezelése
  • Alapfokú kommunikáció
  • Hatósággal való kommunikáció segítése
  • Incidens értékelés
  • Kockázatelemzés
  • Értesítő tervezése az érintettek számára
  • Incidens napló vezetése
  • Prevenció
  • Incidenskezelés folyamat felmérés