Támogatás adatvédelmi incidens esetén
Nem az a kérdés, hogy megtörténik-e, hanem hogy mikor
Adatvédelmi incidens? Mindenkivel megeshet!
Az informatikai biztonsági incidensek mindig stresszel járnak, de a GDPR óta ez a stressz fokozottan igaz. Amennyiben az ön szervezetében nincs kinevezve adatvédelmi felelős, akkor nincs aki segítse az IT -s kollégákat, és a cégvezetést abban, hogy a 72 órás bejelentési kötelezettségnek eleget tudjanak tenni.
Ezért indítottuk el Magyarországon egyedülálló szolgáltatásunkat, mely segítségével támogatást tudunk nyújtani adatvédelmi incidensek esetén.
Miben tudunk segíteni mi?
Adatvédelmi incidensek kezelése
Alapfokú kommunikáció
Hatósági kommunikáció támogatása
Incidens értékelés
Kockázat elemzés
Értesítő tervezése az érintettek számára
Incidens napló vezetése
Prevenció
„Az adatvédelmi incidens megfelelő és kellő idejű intézkedés hiányában fizikai, vagyoni vagy nem vagyoni károkat okozhat a természetes személyeknek. Következésképpen, amint az adatkezelő tudomására jut az adatvédelmi incidens, azt indokolatlan késedelem nélkül, és ha lehetséges, legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenteni köteles az illetékes felügyeleti hatóságnál, kivéve, ha az elszámoltathatóság elvével összhangban bizonyítani tudja, hogy az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve.”
A legnagyobb szervezetekkel is megtörténik. úgy gondolja, önökkel nem fog?
Csomagajánlataink
START
Éves díj
5 óra távoli segítségnyújtás
Kedvezményes további óradíjak
8 órán belüli reagálás
PRÉMIUM
Éves díj
10 óra távoli segítség nyújtás
5 óra helyszíni segítségnyújtás
Kedvezményes további óradíjak
6 órán belüli reagálás
Előzetes incidens kezelési felmérés és javaslattétel
HIRTELEN
Csak akkor fizet, ha baj van
10 óra távoli segítségnyújtás
12 órán belüli reagálás
Segítünk profin kezelni, ha beüt a baj!
Itt vagyunk, hogy segítsünk!
Miben tudunk segíteni?
- Adatvédelmi incidensek kezelése
- Alapfokú kommunikáció
- Hatósággal való kommunikáció segítése
- Incidens értékelés
- Kockázatelemzés
- Értesítő tervezése az érintettek számára
- Incidens napló vezetése
- Prevenció
- Incidenskezelés folyamat felmérés